VÄNNER FÖR EVIGT!!<3

mina vänner mathilda,maya,olivia och elin. utan er ja vad händer då det vet jag världen går UNDER!.
jo det är sant hörni ni är ju mitt allt tjejer <3
ni tröstar mej när jag är ledesn ni hjälper mej och jag hjälper er men jag kan aldrig bli som ni fyra<3
BFF : sant!!!
tjejer ni ja ni är ju allt jag behöver nu och jag kanske inta alltid kommer vara kvar men då är ni ju fortfarande mina hjärtan<3. Så  nu gör jag det här till ett  minne förvår vänskap ja till ett minne tjejer så läs det varje dag och gråt en liten tår ;( men den tåren behåller jag i mitt hjärta<3


















 och  en sak till puss på er<3ja puss på er<3

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är en av dom :P

2008-11-24 @ 20:07:05
Postat av: Lisa

Jag då? :( wääää

skojade :D

2008-11-25 @ 08:06:19
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Sött(=

2008-11-30 @ 19:45:39
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0